Ławki treningowe / stojaki

pokazuje 37 - 42 z 42 elementów
  • Ławka treningowa PRIMUS Kettler
    Ławka treningowa PRIMUS Kettler OPIS: Ławka treningowa PRIMUS Kettler numer katalogowy: 7403-900. Ławeczka pod sztangę spełniająca wymogi bezpieczeństwa oraz normy europejskie zgodnie z normą EN 957-1/5. Produkt znanego i ceni ... więcej >>>KETTLER
    1.490,00 zł
  • Ławka VARIO Kettler
    Ławka VARIO Kettler OPIS: „COMBI“-TRAINER to cały program treningowy! Można na niej równocześnie trenować trzy grupy mięśni: mięśnie brzucha i pleców oraz - przy wykorzystaniu dodatkowych ... więcej >>>KETTLER
    990,00 zł
  • Ławka UNIVERSAL Kettler
    Ławka UNIVERSAL Kettler OPIS: Ta stabilna ławka treningowa idealnie nadaje się do treningu mięśni brzucha i górnych partii ciała z hantlami krótkimi. Oparcie można łatwo regulować. SPECYFIKACJA P ... więcej >>>KETTLER
    990,00 zł
  • Ławka BACK - TRAINER Kettler
    Ławka BACK - TRAINER Kettler OPIS: Mała ławka treningowa o dużej skuteczności: „BACK-TRAINER“ umożliwia efektywny trening mięśni pleców. Wielostopniowa regulacja wysokości poduszki biodrowej. ... więcej >>>KETTLER
    570,00 zł
  • Ławka AB - TRAINER Kettler
    Ławka AB - TRAINER Kettler OPIS: Ta ławka treningowa umożliwia efektywny trening mięśni brzucha. Ma ona wielostopniową regulację kąta nachylenia i blokady nóg. Po złożeniu zajmuje bardzo mało miejsca. S ... więcej >>>KETTLER
    570,00 zł
  • Ławka treningowa DELTA XL Kettler
    Ławka treningowa DELTA XL Kettler OPIS: Ławka treningowa DELTA XL Kettler numer katalogowy: 7707-750. Ławki podobnie jak atlasy to urządzenia przeznaczone do treningu siły, masy i rzeźby. Urządzenia firmy Kettler pozwalają na ws ... więcej >>>KETTLER
    5.090,00 zł

Ławki treningowe / stojaki

       Nie musisz dysponować ogromną przestrzenią, by trenować w domu. Ławka zajmuje niewiele miejsca, a oferuje wiele możliwości.
       Wytrenujesz dosłownie całe ciało - mięśnie brzucha, ramion, nóg, grzbietu i klatki piersiowej. Dzięki temu Twoja sylwetka kształtować się będzie harmonijnie, a każda sesja treningowa będzie nieco inna, urozmaicona. Jednego dnia skupisz się na nogach i bicepsie, kolejnego - na brzuchu i tricepsie, a jeszcze innego na klatce piersiowej i grzbiecie. Rozważne rozplanowanie treningów da Twoim mięśniom czas niezbędny na regenerację, co docelowo przełoży się na szybsze rezultaty.

 

Ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.